match.

Jag hann inte blogga igår, men nu kommer dt.
Efter skolan igår tränade jag och tilde till talangen. Dt gick bra, och vi tränade med kläder och allt. Sen hämtade min farfar oss när vi va klara, ca 16.00. Han skjutsa oss till Smedgårn där vi skulle testa mikrofonerna eftersom vi ska göra ett genrep där innan talangen på fredag. Dt gick bra, men dt va krångligt med massa mikrofon sladdar. (På talangenska vi ha trådlösa mikrofoner.)
När vi hade vart där och kört igenom 3 gånger kanske, så lämnade ci av tilde hos sig och sen åkte jag till farfar och farmor och åt pannkakor.

Sen va dt dags för innebandy match. Samlingen va kl 17.45 och vi åkte nästan direkt.
Jag åkte i samma bil som Tilde, Jossan och Michaela. Vi lyssnade på Johan Palm låtar hela vägen och dt slutade med att jag fick ont i huvet...

Vi kom precis en halvtimma innan matchen började och då fick vi jättebråttom för att byta om och värma upp. Matchen blev ganska jämn, fast vi hade spelet. Resultatet blev 3-1 till dom, och deras mål va typ bara turmål... Hiihhi jag råka springa rakt på en spelare så den ramla, och då fick vi frislag? :D hahha dt va kul :D
Sen efter matchen duschade vi och åkte hem. Jag blev avsläppt vid mig. (:
Bra spelat allihopa! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0