Innebandymatch och film.

Jag vaknade imorse när klockan var 07.00, så jag låg och väntade på att klockan skulle ringa. Jag låg kvar i sängen vaken till 07.45 när väckarklockan äntligen ringde. Jag låg kvar i sängen i ännu en kvart men så kom jag på att jag hade bråttom eftersom vi skulle åka hemifrån klockan 08.30 och jag skulle hinna fixa iordning mig och äta innan.
Jag klarade mig och kom dit i tid. Matchen slutade 8-5 till Lillån, men dt var as bra spelat av oss Nora! Dt var iallafall som en vinst för oss. Jag tycker inte dt gick så bra för mig idag för jag är typ sjuk så jag fick as ont i halsen och blev astrött jättesnabbt.. :'s Jag vill verkligen inte bli sjuk, men dt verkar som jag kommer bli dt... :(((

Sen efter matchen gick jag, mamma och pappa lite på stan i nora och kollade på julmarknaden. Vi gick in på Thomas kläder också, där köpte jag en klämming som jag ska ha på julafton i dominikanska.  (((: <3
Sen åkte vi hem och chilla massa, kollade på filmen "Mamma Mia" , fixade den nya blogg designen och droga massa robin bengtsson.
Bara för att jag älskar honom!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0