hej mitt vinterland, nu är jag här!

lalalalaaa, nu har jag suttit och nynnat på den låten hela morgonen. Dt är så otroligt fint utomhus nu, så dt är svårt att tro faktiskt. Jag har inte skrivit på några dagar, men nu skriver jag iaf. (;

Igår efter skolan följde tildis med mig hem. Vi bakade saffransbullar och fixa lite inför talangen. Sen tog vi bussen in, som va försenad typ 20 minuter? :'o sen gick vi till kalsäng och övade inför talangen så allt skulle sitta. Vi visade även dt för några.. Sen gick vi till smedgår´n och uppträdde där. (: dt gick bra, förutom att vi glömde dansen till den sista låten +att jag är typ snart sjuk så min röst låter fördjävlig! :''s men annars gick dt super! (:
Sen gick  vi tillbaka till gårn och umgicks lite med folk. ^^ Sen gick vi tillbaka till smedgårn och åt godis och sen blev sjutsade hem av farfar. (:

Ikväll gäller dt! Ikväll är dt talangen, TAGGA!!!!!!!!!
Heja på oss, snälla?! :D<3333

Kyss, din . <3
//F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0