Paradise. <3










Sammanfattning av Dominikanska republiken 2008 <3 :
Svarta tomtar, vita stränder, klappar på stranden, tokiga tomtar, nya vänner, snygga killar, semesterflirtar, fyrhjulingsutflykter, hästutflykter, båtutflykter, danser, discon, drinkar, nyår, raketer, skrammlor, hattar, kronor, champange, sjukdommar, och MASSA kul!

Dt finns så mycket mer jag kan berätta, men jag orkar inte nu.. Förlåt ;s dt kommer säkerrt sen. Jag kan lova att jag har haft dt riktigt jävla kul och att jag vill göra om dt igen, bara spola tillbaka tiden och stanna där. Mmmmmmmmmm, tänk va underbart. <3
Såklart har jag saknat er här hemma också! Jätte mycket!
Tildis och Linnis, saknat er massor! (: <33

Jag har skaffat facebook nu förresten, så jag kan prata med killar och vänner jag träffa där borta och så. Jag har lagt upp många bilder där , så kolla där om ni vill se mer! (:

Kyss, din. <3
//F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0