Tårar rinner från min kind och ingenting kan stoppa det.

Jag låg nyss i sängen och slappade och spelade mobilspel. Musiken dunkade från datan och just då spelades Whats love med Shaggy ft. Akon . Sen kom låten I wanna dance with somebody av Dj Alize och Kicken, en remix av Whitney Houston. Då kunde jag absolut inte hålla mig längre, jag fick tårar i ögonen och sen strömmade det ut. funderar på om jag har nån sorts fotografiskt minne, för jag får som "filmklipp" upp i huvet och ser och hör allting som hänt framför mig, helt mysko. Jag såg framför mig hur Thibault dansa, och sedan när vi kysstes, helt underbart... Jag hör hans röst, känner hans läppar mot mina, känner hans kropp emot min, mmmmmmmm. nej nu rinner tårarna igen.. Jag trodde för bara nån dag sen att allt var borta från dominikanska, men uj nej! allting finns kvar och det kommer alltid finnas där, det har en säker plats i mitt hjärta, förevigt.


jag vill verkligen prata med dig, men du är aldrig inne på msn längre..
Jag vill berätta för dig hur mycket jag saknar dig, jag vill så gärna träffa dig igen sötnos.
En kyss och en dans kan ibland inte betyda något alls. Flera kyssar och flera danser kan betyda något otroligt mycket.
förlåt, men jag saknar dig så jävla mycket, jag vet inte vad jag ska göra. Jag kan inte göra något annat än att tänka på dig, det är sjukt jobbigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0