doktorn säger stor öron inflammation.

suck säger jag bara asså! Skolan och dagen började bra med frukost i skolan med klassen för tjejerna vann innabandy turneringen. Sen hade vi hemkunskap och då planerade vi va vi skulle laga för mat de kommande lektionerna, sen drack vi smootie (: tildes och min blev liiiiiite mycket socker? (aa' haha. sen på rasten fick jag otroligt ont i mitt högra öra. svenskan började och isabell läste högt. Jag höll på att dö av ont i örat asså, dt va så jävla hemskt. när hon läst klart prata jag med henne om att jag hade jätte ont i örat så hon sa åt mig att gå till sjuksystern. Jag och tildis gick dit och hon kollade mitt öra. Hon sa inte så mycket, men sa att jag skulle till vårdcentralen och kolla upp dt iaf.  Efter dt ringde jag mamma så hon skulle hämta mig och sen skulle vi till vårdcentralen. Mamma hade typ nyss gått upp så dt tog lite tid innan hon kom. Tack tildis för du va kvar och vänta med mig tills hon kom! <3
Sen kom mamma iaf och vi åkte till vårdcentralen. Där fick vi vänta i typ en timme tills vi fick gå in till en doktor. Han prata inte så bra svenska så jag hade väldigt svårt att höra vad han sa eftersom jag hörde dåligt på dt onda örat också.haha. Han frågade några frågor och sen sa han att jag hade en stor jävla fucking öron inflammation , så jag ska käka antibiotika i 5 dagar nu sen ska dt bli bättre. Så jag och mamma åkte till apoteket och tog ut min medicin, jävla antibiotika och massa skit.. :( och då när vi åkte dit pyste dt typ i mitt öra och dt börja rinna vätska. smärtan stannade upp, åh så himla skööönt :') när vi kom hem åt jag massa medicin och la mig i soffan. dt tog 5 minuter innan jag somna. haha jag dreggla ner hela kudden (aaa' HAHAHAH xd ussssssssch! men... öron inflammation är int nice. hör dåligt i höger öra.

Nu ska jag sova trorja (:
Kärlek, din. <3
//F.


ps. dominikanska republiken, varje dag, varje minut, varje sekund - hela tiden tänker jag på dt. <3 ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0