soffliggare.

Den här dagen började dåligt, vakna halv 11 av att pappa väckte mig. Jag frös och va jätte kall och ville inte gå upp, men jag va tvugnen. Jag gick ner och åt frukost, sa att jag frös jätte mycket och tog tempen. Jaa såklart hade jag feber... Sen åkte pappa och jobba. Han har jobbat jätte mycket den hör veckan så han jobba på lördag och söndag också.. Suck. Resten av dagen har jag legat i soffan hela tiden. Mina ögon gjorde ont och va svullna, hade ont i halsen, ont när jag svalde, ont i huvet, trött, frusen, feber. Kan dt bli sämre? Jo juste, jag mådde lite illa där emellan. Fast jag hade ganska tur och hitta bra tv program hela tiden. Jag kollade på 5 filmer också för att ha nått att göra. Sen ringde jag pappa och sa till honom att jag ville ha godis, haha så han skulle köpa dt när han åkte hem.
 Han kom hem halv 9 ungefär med godis och allt. muums! en algrensbilpåse och en gott&blandatpåse. Tack pappsen!

Jag är jätte trött , fryser och har feber. Så dt blir nog ingen skola för mig imorgon. På tisdag måste jag gå för då har jag spanska prov. har ju MVG i spanska så vill inte sabba dt. Men men , om jag inte går på tisdag får jag göra provet senare, thats life.

Kram 'eftersom jag är sjuk haha, din. <3
//F.


ps. jag saknar dominikanska! jag kan inte tänka på nått annat. jag måste tillbaka med samma folk! <3 ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0