skolan börjar... igen.

suck, ja nu är första dagen avklarad. Dt gick ovanligt snabbt och bra. Skojade runt dagen med Tildis och Linnis så dt gick snabbt haha. Dt hände väl inte så mycket den här dagen, dt va som vanligt med lektioner och så. Fick reda på provresultatet från so provet vi gjorde innan lovet av asatro, fick VG. Är ganska nöjd iaf (: Sen hade vi engelska och då hade vi vikarie i datasalen. Vi va inne på burkar.nu haha, där hitta jag och linn en sida med massa meningar på skånska, mycket kul! ;D Sen blev dt hem och laga mat och skriva i hemkunskapsläxan som skulle va inne v.50 :ss !

Jag funderar på att ändra min blogg lite... Som ni ser har jag ändrat texten iaf, jag blev så trött på den andra ;s Men vi får se hur dt blir med dt. (:

Love, din. <3
//F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0