Singstar med Tim.

Att komma på rubriken till ett inlägg är nog det svåraste som finns med bloggen, jaa det finns inget svårare. Antingen tar man nånting om vad som hänt under dagen, vad som ska hända, låt text typ vad som hellst. Men jag ahr bara svårt att komma på nånting sånt.
Det blev att åka in till örebro med mamma och tim efter skolan, men jag hittade ingenting. Det kändes som en onödig tur till örebro men om jag tänker efter så kanske det va bra , för jag köpte en ny mascara eftersom min gamla nu är slut! Efter vi gått runt i affärerna gick vi in på Mcdonalds och tog en fika, sen åkte vi hem och förresten, vi köpte godis på hemvägen också.
När vi kom hem var det bara att sätta igång med kvällsmaten och hjälpa till hemma. Vi gjorde en riktig festmåltid med förrätt och efterrätt;

Förrätt - Halomie ost (stavning?)
Varmrätt - Potatis grattäng, stekt oxfile, bearniesesås och sallad.
Efterrätt - Pannacotta med björnbär.

Förrätten kanske inte läter så värst god, äta ost liksom? Nej men det är såhär att man steker en speciell ost och har på citronsaft över dem blir det supergott! Varmrätten förstod ni nog va det var, haha. Efterrätten va en slags , jag vet inte vad, jätte gott var det iaf! Resten av kvällen tillägnades åt att spela singstar med Tim.

Imorrn är det match mot kumla, i kumla. Jag är jätte taggad på att spela, och vi ska vinna!
ännu en gång, TAGGA TJEJER! :D<3

Godnatt bloggen, din. <3
//F.

dominikanska<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0