Semmelbak.

Haha, dt heter faktiskt så. Idag efter den tråkiga skolan bakade jag semlor med mormor, riktigt goda blev dom! Nu är hela frysen full med semmelbullar. Skolan idag va ruskigt tråkig som jag skrev nyss, fast på tekniken va dt kul haha. Hela skolan va as kall och alla gick runt och frös arslet av sig. Jag va jätte hungrig hela dagen så jag gick runt och tiggde pengar av folk så jag kunde köpa nått gott i cafeterian. Sen köpte jag saker hela tiden så alla borde tycka jag är jätte tjock nu ! AHAHAH :'sss

Jag <3 Semlor!
Men ät inte för mycket bara...
... man får jätte ont i magen,
som jag har nu.. ;s

Puuuuuuuuuuss på alla! , din. <3
//F.






En avslutande bild som minne från Dominikanska.
Synd att inte Amanda, Kalle, Erik och Elmo va med på den bilden också :(( <3
Fördjävligt är dt, att kanska aldrig mer kunna få träffa alla som vi träffa där nå mer :'(((( <3
Jag vill inte förstå bara, men jag gråter varje dag för jag tror jag har förstått...
I miss it as hell! ♥

Tilde jag la upp alla bilderna från tekniken, ensamma är dom dåliga men tillsammans blir dom bra! ♥


Kommentarer
Postat av: en som saknar det som inihelvete ! (ab) b:

mina tårar börjar typ ta slut nu - så jävla mycket saknar jag det ! :((

jag älskar den där sista bilden, och jag är fortfarande arg på masi o papsi att ajg var tvungen att åka på utflykt den där dagen - dom sabbade allt ! ;s ( så nu har vi bara dom att skylla på :pp )

<333333333333

2009-01-23 @ 19:00:12
Postat av: Fillan (:

mina tårar kommer aldrig ta slut när jag tänker på dominikanska, dt kommer bara mer och mer :((

hahahah, jaa dt är jätte synd att inte du är med på den bilden :((

tihiih jag blir först jätteglad när jag tänker tillbaka :'), sen börjar jag böla för jag saknar dt och aldrig kommer tillbaka :(((

<33333333

2009-01-23 @ 19:20:08
URL: http://fffeliciaannasofiawidstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0