saknader, mediciner, innebandy & vänner.

Helgen har gått lite upp och ner om man ser dt från min sida. Fredagen sööög verkligen, iaf förmiddagen. Sen på kvällen va dt bara soft.
Lördagen va tråkig som ja vet inte vad. Va hemma och glodde på tv, sen upp till mormor och gå ut och gå med mamma. Sen hem igen och duscha. Sen blev lördagskvällen bra. Jag åkte in till nora för jag kände mig frisk och bra i örat. Jag umgicks med Tildis och Andrea på gårn. Sen kom farfar och hämta oss sen sov jag hos farfar. Min farbror och en av mina kusiner va där, fast alla sov när jag kom dit.
Jag vakna på söndagen (idag asså) kl 9 för jag hade alarm då för jag och Tildis skulle kolla på innebandy kl 10. Men så kollade jag på mobilen , och då hade jag fått sms från henne där dt stod att matchen börja 12 ist. haha - ingen ide att lägga sig igen, va tvungen att umgås med farmor och farfar och Hugo(kusin). Så jag gick upp och tog min medicin och åt frukost, sen lekte jag med bilar och la pussel med hugo och farfar och farmor haha. sen åt jag mat och åkte sen till idrottshuset för att träffa Tildis och kolla på innebandy. Vi kolla på innebandy hela dagen sen åkte jag hem med buss.
Usch , imorrn är dt tråk skola också... Jag försöker tjata på mamma och pappa att vi ska åka tillbaka till dominikanska republiken också, fast jag vet inte om dt går så bra med dt.. :(((((( <3 Vill verkligen tillbaka, saknar dt så otroligt mycket så dt finns inte.

Ha dt bäääst.
Love, din. <3
//F.


ps. dominikanska republiken will allways be in my heart. i miss it ! <3 ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

iiihhh - om ni åker till dominikanska vill jag åka med !! (A)

i miss it like hell :'((((((

<33

2009-01-19 @ 18:28:07
Postat av: Fillan

buhuhuhuhuh! -vi kommer inte åka tillbaka dit :((( mamma och pappa tyckte dt inte va nå bra där så dom vill inte åka tillbaka dit :(((

i miss it soooooooo bad!!! :'((((( <33333

2009-01-20 @ 19:37:17
URL: http://fffeliciaannasofiawidstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0