saknad och tårar hänger ihop.

Dagarna går långsamare än vanligt nu för tiden. Skolan är dryg och tråkig så dt finns inte. Jag har haft en speciell låt i huvet också... - bilder ploppar upp i mitt huvud och jag vill bara bort, tillbaka, spola nu!
Innan min bror Tim åkte ner till sin lägenhet efter dominikan-resan så visa han mig en låt som han tyckte va bra. Jag lyssna och sa; ja dn är väl bra. och gick vidare. Sen nu i morse kom jag på alltihopa...
Shaggy ft. Akon - What's Love
Den låten spelades i dominikanska på discona, just när jag dansa med Thibo.
Jag får hela tiden upp bilder i huvet på honom och tänker på dt hela tiden, jag kan inte bara släppa dt. Jag kommer ihåg allting som om dt va igår, hur han dansa, vilka som dansa, vilka som kolla, allting!  Usch, jag börjar tänka på låten och blir tårögd på en gång. Jag kan se dig framför mig hela tiden. Liggande, stående, dansande, när du spela volley boll, när du äter mat, när du är med på step up'en, sittande, i alla positioner.. misstolka inte.. jag kommer ihåg varenda dag, varenda minut, varenda sekund med dig. Jag saknar dt mer än allting. Jag vill träffa dig, krama dig, kyssa dig. Jag drömmer till och med om dig.
Thibault Renouf, jag saknar dig sjukt mycket. jag vill ha tillbaka allting med dig att göra. Jag vet att jag bara va en semester flirt för dig, men du va nått speciellt för mig. Jag fastna helt enkelt för dig, helt sjukt. Du är så otroligt vacker, ja bland dt vackraste jag sett! Jag älskar ditt sätt att röra dig på, ditt sätt att se på mig på. Dina ögon... dom är helt otroliga. Dm är de vackraste ögonen jag sätt, jag lovar.
Jag kommer aldrig glömma den här semestern, dominikanska republiken 2008. Jag vill bara spola tillbaka, jag vill inget annat. jag saknar dt mest. snart drunknar jag i tårar...

Kyss, din. <3
//F.


ps. saknaden är stor, nästan för stor... dominikanska republiken 2008! <3 ds.

Kommentarer
Postat av: amanda(:

shit, den låten = våran låt :') <3

den väcker så otroligt många känslor - helle yeah , ge oss tillbaka tiden på dominikanska ... :(((

<333333

2009-01-17 @ 21:30:18
Postat av: Fillan

aa.. :')) <3333333

i år igen?!?!?!? hoppas dt iaf. för jag saknar dt fööööööööööööör mycket. :''(((((

<33333333333

2009-01-18 @ 20:37:45
URL: http://fffeliciaannasofiawidstrm.blogg.se/
Postat av: danspoler :DD (ab) b:

du- vi kan åka buss till paris för 2090 kr! :'')

<3333333333

2009-01-26 @ 16:51:54
Postat av: Fillan

hahhaha okej, vi gör dt?!?!? :'DDDDDDDD

hahah skoja :))

<33333333333

2009-01-29 @ 21:06:35
URL: http://fffeliciaannasofiawidstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0