osynlig?

Osynlig... kan man vara dt? Fick en konstig känsla nyss. Jag kände mig tom, borta och osynlig helt enkelt. Frånvarande, fast ändå där, i bakgrunden liksom fast ingen märken en. Mhm, konstig känsla :///

Hade innebandy träning idag, gick väl sådär. Men är väl inte så konstigt eftersom man inte har tränat på några veckor och vart på en strand och softat istället va? haha (: Tog gruppfoto efter träningen också, usch nice att ta kort efter träning när man är svettig och allt? Dt kommer nog inte se särskilt bra ut. ;s

Skolan börjar imorrn , vet inte vad jag känner för dt. Inte roligt och inte tråkigt, eller? :/ Nej måste sova nu så jag orkar med imorrn..

Love, din. <3
//F.


innebandy, lagfotot :p <3


saknar dominikanska som fan! :( haha lägg märke till mig som dansar med Elmo i bakgrunden (aa' :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0