Nyårsafton nummer två. <3

Visst är dt roligt att man faktiskt kan fira nyårsafton flera gånger? :'D
Jaa, så är dt faktiskt. Jag fira nyår två gånger i år. En gång på dominikanska republiken och en gång hemma i sverige med mina två bästa vänner. Kvällen blev lyckad, vi handla saker inför kvällen, sen gjorde vi tacos. Efter dt åt vi och hade kul. Dt va perfekt spark underlag ute så vi kasta på oss ytterkläder och skor och gick ut i den iskalla vintern klockan 11 på kvällen och åkte spark. Riktigt kul va dt. Sen satte vi oss i snön i tildes trädgård och satt och prata tills våra tår och fingrar var bortfrusna. haha. När vi kom in var klockan nästan tolv så då gjorde vi glass och åt med hemmagjord kolasås. MUMS!
Klockan blev tolv och vi öppna våran "champangeflaska" som va pommac och korken poffade upp, vi blev chockade att den poffade eftersom dt va pommac så vi testade att göra dt flera gånger och dt funka varje gång faktiskt (a' (h' haha :p Sen busringde vi lite, fast dt blev serriöst tillslut så tilde satt och prata i telefon as länge!!!! :oo säkert 5 timmar!!! ;s Jag och Linn blev extremt trötta och sprang runt och as garva åt allting och massa, sen somna vi i soffan x'DDD Sen kom tilde och väckte oss kl 4 typ och vi gick upp och la oss i sängen ist.

Vi vakna typ vid 10 av att Linns mobil ringde. Jag trodde dt va min mobil så jag tog upp den och svara utan att säga nått, sen kom jag på va jag gjorde så jag gav den snabbt till linn x'd hahaha sen somna vi om. Vi vakna igen kvart i ett och fick lite bråttom , linn skulle hem till sin hund och jag och tilde skulle till örebro och träffa robin och markus? haha.
Farfar skjutsade hem oss till mig så jag fick lämna sakerna sen skjutsa han oss till busshållsplatsen. Dt va ju lite hyfsat kallt va? Brrrrrrrr!
Vi va i örebro och umgicks med robin och markus till halv sex, då åkte vi hem som två stora isbitar. Jaa, hela jag va íaf som en isbit. Jag gick av vid mig och sen låg jag i soffan och framför datan hela kvällen sen. Jag hade ruskigt ont i huvet och mådde inte alls bra. Ussssch, jag kanske är sjuk :(((


HAHAHAH visst är jag bäst på att göra om bilder? ((((; AHAHAH


Våran supergoda glass med hemmagjord kolasås <3 :'D


Hihihihi, våran pommacflaska ((; <3

Gott nytt  år!
Kyss, din. <3
//F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0