Mediateket.

Hejsan allihopa, haha ((((:
Idag är jag på bra humör :'D Linn är i skolan och vi har inställd engelska! Eller, rättare sagt uppgifter ist för lektion så vi sitter i mediateket och drygar haha 8'). Idag ska man betala för friluftsdagen i Sälen. Man ska betala 370 kronor för att följa med och då ingår liftkort, buss upp och lunch. Om man ska hyra saker så kostar dt ju såklart mer. Jag ska hyra skidor och hjälm. Så för mig kostar dt 540 kronor. = Hjälm-15 kr, skidor-135 kr, resan-370 kr, försäkring på skidorna-20 kr. Jag och Linn ska åka och jag längtar redan på att få komma dit! ((':

Usch vad jag saknar dominikanska... :((((
Love, din. <3
//F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0