Matchen mot Hovsta.

Eyyy fy fan asså,
FAN VA VI ÄR GRYMMA!!!  FÖR VI HAR VUNNIT MOT HOVSTA, FÖR VI HAR VUNNIT MOT HOVSTA, FÖR VI HA`R VUNNIT MOT HOOOOOOOVSTA, FY FAN VA VI ÄR BRA!!!

nej, jag skojar inte! vi har spelat i ett halvår och bara vunnit en match, mot dom sämsta och då spela jag inte ens i laget. men nu, wtf! vi vann mot hovsta som är dom bästa i serien!!! :DDDDD så nu har vi vunnit mot dom sämsta och dom bästa. Hahhah så jävla glad är jag!! :DDD Matchen blev 4-3 och vi vann varenda period, jag gjorde ett mål *stolt som fan* ! :DD alla va as bra och spela som aldrig förr,
FYFAN VA VI ÄGDE TJEJER, NI ÄR BÄST! :'D<3

Sen efter matchen blev dt att åka hem och pappa ringde till team sportia, och såklart va overallerna slut? ... så jävla sur blev jag, dt va nån som hade bokat dom, de sa att dt va nån nils från ordförandet eller nått. fick inte dom chansen att beställa overallerna först av alla liksom?!?!? :oo så jävla sur, så dt blev ingen overall för mig då..
Sen blev dt duschen och sen in till nora till Tildis, hahah fatta skoj vi hade. vi va flumma som fan och skratta åt allt?! Du är bäst! ;D Sen fick vi skjuts till gårn där den där "Rockkarusellen" skulle va, men när vi kom va dt slut :oo. Resten av kvällen ägnades åt att sitta och dryga med folk. Sen gick vi hem till Tildis och sov. (:
Vi vakna vid 12 idag och va väldigt trötta. jag hade världens träningsverk i rumpan så jag har jätte ont i den :(( ! Resten av dagen gick åt av gitarhero och klippning. Dagen gick snabbt och pappa hämta mig vid halv 5.

haha, jag klippte lugg på mig själv idag (a' blev nöjd faktiskt. bild kommer här nedanför. (:
Usch säger jag bara, imorrn är dt måndag och efter skolan ska jag till tandläkaren. Inte vanliga tandläkaren, utan till den i örebro. Jag ska ju få tandställning snart, och jag vet inte om jag ska få den imorrn eller om dom bara ska kolla. Scary!
Jag ladda in bilder från kameran idag också, har inte laddat in dom på länge se dt kommer lite gammla bilder också.

dominikanska republiken, saknar dt varje dag så tro inte att jag glömmer bort dt!<3
taggad till sälen!
Puss, din. :*
//F.


pannkakor med Tildis och Johnnis, onsdagen förra veckan. HAHA, rak banan ;)


noa är proffs på att steka pannkakor (;


muppmuppbild, men kul iaf :D


Lördag 24/1 -09.


mer bilder kommer, hittar ingen bra nu och måste kila! Du är bäst! <3


Kommentarer
Postat av: ab :DD

fan gryyyyymma är ni (y) ( tack vare att jag höll på er :D )shit söt du blev i lugg eller :') mumma på dig :*

misss uuuuuuuu <3333333

2009-01-26 @ 16:48:42
Postat av: Fillan (:

haha aa fyfan va vi är bra! :D Kumla i helgen då, hoppas vi vinner, annars är dt pinsamt :$$ :D

puss på dig sötbarn, varför ska jag sakna dig så himla mycket? :( <3333333333333

2009-01-29 @ 20:49:30
URL: http://fffeliciaannasofiawidstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0