Soft kladdkaka!

Förlåt, men nu kommer dt tredje inlägget för idag... hoppas dt inte blir för jobbigt att läsa, haha.
Imorrn är dt innebandy match klockan 12 i noras idrottshall mot ösk. Jag ska inte vara med för jag ska stå över den här gången.. Lite tråkigt för dt här är en viktig match som vi kanske kan vinna eftersom vi spelade ganska lika sist. Jag hade mer än gärna vilja vart med men så är dt, alla måste stå över nån gång. :/ Men men, jag ska kolla iaf så får hoppas att dt hjälper som stöd. (: Nu tar ni dom brudar!

Tillbaka till idag. Skoldagen gick ganska snabbt som alla fredagar, jag har ju bara 3 lektioner sen slutar vi 12.40. Först hade vi hemkunskap i 80 minuter. Den här gången gjorde vi pizza, mmmm ! Sen efter dt gick vi på rast i 20 minuter nått sånnt, sen blev dt 80 minuter svenska istället. Dt va soft, för först prata vi, sen läste våran lärare bok och sen läste vi bok. När svenskan var klar var dt dags för lunchrast. Tildis och jag hade ätit massa pizza på hemkunskapen så vi skippa lunchen. Rasten gick åt att gå runt i korridoren (som vanligt) och dryga och prata med folk. Sista lektionen va so och dt va dt softaste på hela dagen. hahah. Vi pratade om nånting i 10 minuter, kommer inte ihåg vad. Sen när dt va avklarat va dt slut på lektioner och vi fick gå hem, Jippie! (: Men.. varför gå hem när man kan va kvar? haha enligt Tilde typ. Jag skulle va med henne idag så vi va kvar på skolan lite men sen gick vi äntligen hem till henne. Där blev dt massa flumm med micke och nilla. HAHAHA :D Vi kolla på nån film som tildis pappa tog fram och prata om, hahah jätte kul :'D Sen baka vi kladdkaka, eller rättare sagt kladdkakor. Den första gjorde vi nått fel på så ägget såg ut och smaka plast så vi åt upp smeten och gjorde en ny på rätt sätt. Den andra blev mycket bättre, mmmm va god den blev. (: Sen efter fikan gick vi upp till datan och gjorde en dans och sen var dt dags för mig att bli hämtad och bära av hemmåt.
När jag kom hem var maten klar och dofta underbart. Jag va inte så hungrig efter all kladdkaka, men jag fick i mig. hahah (: Sen blev dt att kolla på världens bästa film som ni har hört talas om nu.

Dagens ord: soft kladdkaka!
Men nu ska jag inte dryga ut dt här mera, snart blir dt dags för sängen!

Puuuuss, din. <3
//F.

ps. jag saknar dominikanska republiken, bakåtspolning, tack! <3 ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0