Lämnade igen...

.. japp, nu har han lämnat oss igen. Tim om ni inte fattar, haha. Nu börjar jag faktiskt bli van att inte ha honom hemma och så, dt känns som han fortfarande är här :s (:

Idag blev dt att åka in och lämna av tim vid tåget i örebro och sen åka till onoff och hämta hem min kamera som vaart på lagning i typ 2 månader eller nått? -Efterlängtat! Vi gick runt lite på onoff och kolla lite, jag köpte även singstar och pappa köpte rakapparat. hahah. Sen åkte vi runt och kolla på skor men vi hittade ingenting alls som va bra så vi åkte hem. Resten av tiden när jag vart hemma fixade jag på rummet, kolla på tv och fixade singstar.
Nej nu blir dt att glo på lite film sen sova, mums!

Kyssar, din. <3
//F.

ps. jag saknar dominikanska republiken jätte mycket! snälla spola tillbaka tiden åt mig :(((( <3 ds.


hahaha tim ser tjock ut på bilden, förlåt x'd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0