innebandy nästa!

Åh, jag älskar innebandy. Jag är otroligt sugen och taggad på att träna idag, och väldigt taggad att spela mot Hovsta i helgen! Visst, vi kommer inte vinna men vi kommer stå emot och kämpa hårt . och så ska vi ju förstås försöka vinna också! TAGGA TJEJER!
Hovsta är jätte bra, och senaste gången vi spelade mot dom blev dt 14-2 va? till dom.. Jag och Tildis va inte med då för vi va i stockholm, så den här gången ska vi försöka tagga till laget och kämpa på!
Nu är jag hos farmor och farfar och har nyss vart nere i källaren och spelat lite innabandy, skjutit och lite så va (: Snart är dt innebandy träning, kulkul ! :'D
Ännu en gång, TAGGA MATCH I HELGEN TJEJER! :D<3

Jag saknar dominikanska. :(((((((((((<3333333333
Kyssaaar, ddin. <3
//F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0