hemma.

Hejhopp (:
har vart hemma från skolan både måndag och tisdag nu. Jag hoppar spanska provet och gör dt senare. Men jag ska gå till skolan imorrn iallafall, för jag känner mg mycket bättre nu -mindre halsont och febern är nästan borta (typ') . yessss! (y' Usch dt är riktigt obehagligt med att ha jätte ont i halsen när man sväljer... :s

Juste, har slutat användt löshåret nu också.. Dt har slitit bort lite hår på ett ställe så jag vill inte ha mer bort slitet hår nu!!!! så nu är dt borta, nästan. haha. Dt ligger på skrivbordet. Menmen, ingen hårförlängning för mig på ett tag! Buhu-hu...
Men nu ska jag kolla klart på top modell och sen krypa ner i säng nån gång.

Hörs och syns.
Kyss, din. <3
//F.


ps. som alltid.. jag saknar dominikanska! ♥ ds.


Kommentarer
Postat av: jessica

men asså fillan de kan inte vara hårförlägningen, den sitter ju inte ens på rötterna? de e ju bara löshår? de e någe annat det kan inte vara löshåret<3

2009-01-13 @ 22:57:30
URL: http://josselio.blogg.se/
Postat av: Fillan

asså, dt är allting tillsammans. och tack vare att mitt hår är så slitet och tunt så slits dt av av vad som hellst. :s <3

2009-01-15 @ 21:03:52
URL: http://fffeliciaannasofiawidstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0