förälskad.


Gud va jag älskar de här filmerna, dt finns knappt något bättre. Jag va helt förälskad av att se den första Step up förut och nu kan jag inte ens förklara vad jag är nu. Jag älskar dansen, musiken, draman, romantiken, storyn, ja allt! Den ända nackdelen som jag tycker är att den förra dansaren Ty va inte alls med lika mycket i den här filmen, han va bara med en liten stund sen försvann han.. :( Men annars va allt super! och när man har kollat på filmerna då blir man så himla dans sugen så dt finns inte! haha, nu känner jag verkligen för att börja på dans... 
Nån som vet om Step up 3 kommer ut?! :D
 
Filmerna fär helt klart 5 av 5 i betyg av mig. Stjärnklart! (; hah <3<3<3
Kyss, din. <3
//F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0