E.M.D in my <3

Ja, jag säger då dt. Man kan inte annat än att bli glad och skrattig när man ser E.M.D tillsammans. Dom är så charmiga och snygga och ser ut att ha så kul. Jag skiner iallafall upp varenda gång jag ser dom, haha. Som mamma sa också;
Dt är som T.O.M.T när dom är i farten faktiskt. haha (:
Jag är fan kär i dom också, haha. Nån som vill gå på nån av deras/eller dannys spelningar sen när dt kommer ut?!?!?!?!?! Jag ska dit, dt kan jag lova. Måste bara hitta nån att gå på, jag hittar ju knappt ingenting fakta om deras spelningar :'s

Jaha, vad ska man säga... Jag är jätte trött och drogar E.M.D, fast mest danny. Dt blir ingen film idag, dt är jag för trött för. Jag ska väl snart gå och lägga mig antar jag, för just nu känns dt som om jag skulle kunna somna när som hellst.

Förresten! Jag har ju inte berättat att jag fick se mina betyg när jag kom hem, jag sluta skolan två dagar före för att jag skulle utomlands så mina betyg skulle bli hemskickade. När jag såg brevet trodde jag dt va sånt där dåligt brev från biblioteket att jag hade glömt lämna in en bok elller nått. Men sen så kom jag på va dt va när jag såg överskriften: "Betyg för årskurs 8 hösttermin" eller nått sånt haha. Usch, först ville jag inte titta på dom, men sen tvinga jag mig själv. Jag blev förvånad när jag såg att jag hade fått två MVG. Ena i idrott och dt andra i spanska. Sen fick jag två VG. Ena i Biologi och dt andra i bild, sen va resten G. Jag blev fett nöjd, fast jag ville ha mer VG.. :/ :p

hahah slut klagat nu!
Nu ska jag sova.
Loove, din. <3
//F.

ps. jag saknar dominikanska republiken sjukt mycket! snälla, ge oss tillbaka tiden! <3 ds.


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG HAR NY DESIGN KIKA ? :D:D:D:D<3

2009-01-11 @ 17:55:08
URL: http://wahlstedt3.blogg.se/
Postat av: Fillan :D

SHIT va snygg!!!! :oo avensjuk <333 :p

2009-01-11 @ 21:49:46
URL: http://fffeliciaannasofiawidstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0