efter första kommer andra meddelandet.

haha, förresten!
Förlåt att jag är tjatig med att sakna dominikanska republiken och att jag vill tillbaka och allt så. Men dt är såhär att jag tror jag aldrig har haft så kul som när jag va där, jag va som lyckligast då. Tiden går inte att beskriva, dn va så stark.. Jag saknar dt mer än jag har saknat nått annat i mitt liv. dt va som en dröm för mig. en riktigt underbar dröm som alla önskar ska slå in, fattar ni? förlåt för jag inte har berättat så mycket om dt, men dt kommer jag lovar! jag hinner inte nu för snart åker bredbandet ur.. :/
jag berättar nån gång i veckan iaf, tror jag. (:

Maaaaassa kärlek, din. <3
//F.


ps. gissa vad? haha. JAG SAKNAR TIDEN I DOMINIKANSKA REPUBLIKEN! +T <3 ds.

Kommentarer
Postat av: amanda din dominikanska vän :D

hej , gissa vad - JAG SAKNAR DOMINIKANSKA !!!

<333333333

2009-01-15 @ 21:20:13
Postat av: Fillan

hahah sötnos :p

SAKNA DOMINIKANSKA !!! <3333333333

2009-01-16 @ 22:38:13
URL: http://fffeliciaannasofiawidstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0