Stekta pommes frittes - mummmmms!?

Förlåt, men dt känns som jag har så lite tid att blogga nu för tiden. Dt känns som om jag aldrig är hemma och gör nånting här. Jag är alltid i Nora med vänner eller i skolan eller spelar innebandy eller nått annat, aldrig hemma typ. Dt blir lite så när man bor utanför, som jag gör. Jag åker buss varje dag till skolan och till vännerna.

Skolan idag va dryg.. -som aIltid haha. Men dt börja bra med skridskor på idrotten på morgonen. Mina skridskor va jätte slöa och gick jätte tungt. Sen rulla resten av dagen på och sen efter so:n gick jag och jessica hem till Linn med lappen om utefriluftsdagen. Sen blev skoldagen slut och jag åkte bussen hem. När jag kom hem va jag så himla hungrig asså jag vet inte vad, så jag stekte pommes frittes i stekpannan för dt stog att man kunde göra dt på förpackningen. haha :$ dt funka faktiskt! och gott blev dt, mums!! Sen kollade jag på tv och fixa tvätten. Sen kom mamma hem med mat för hon hade handlat så jag hjälpte till att plocka in maten också.

Utefriluftsdag den 28/1:
Den 28/1 är dt friluftsdag på skolan, då kan man välja att göra massa saker t.ex åka till sälen eller gillersklack, nån järleåvandring och lite till :p så i år valde jag att åka till Sälen. Jag ska åka dit med Linn. Hahhaha kommer bli otroligt kul eftersom jag och linn inte är så bra på att åka skidor. Jag har aldrig åkt slalom skidor och linn har bara åkt nån gång. xd !!! Så dt kommer va jag och linn som står där borta i barnbacken... OJ! nu sa jag fel hahah, ...Så dt kommer va jag och linn och *Ligger ner och asgarvar för vi ramlar* där borta i barnbacken. Hahhahahha xd. Dt kommer bli jätte kul. Bussen till sälen går kl 5:30 från karlsäng, så jag ska sova hos mormor så hon kan skjutsa in mig dit. Sen ska vi sitta i bussen i några timmar ;D sen blir dt åka, åka, åka!! :D hahah puss på dt! :*

Förresten! Grattis Johanna Rosengren som fyller 15 idag! Johnnis och Fillis duvet ;D <3
Godnatt kyssar, din. <3
//F.


haha, dt ser ju inte så särskillt gott ut nej. xd ((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0