Äntligen fredag igen.

Skola idag, sen hem med dn super tidiga bussen.  När jag kom hem åkte jag och mamma till mormor, mamma och mormor gick ut och gick med hundarna och jag stanna hos mormor och gjorde iordning semlor (a' hahah. När dom kom tillbaka fikade vi, sen åkte mamma hem. Jag va fortfarande kvar hos mormor, sen gick jag över och va med therese. Jag färga hennes hår sen va jag tvungen att åka hem. Resten av kvällen har jag bara softat och kollat på film -Jiddra inte med Zohan. Visst, jag har redan sett den en gång på bio, men jag kolla på den igen med mamma och pappa. Jag tycker inte dn va lika bra andra gången som första om jag får säga dt själv.. Jaja, nu ska jag sova så jag är pigg till matchen imorrn. Usch, jag måste gå upp 7.45 .. på en lördag också, jag kommer va trött :/ Jag skulle fan behöva duscha också, men hann inte ikväll, eller glömde bort. Så jag får väl stå ut med fett hår, jag ska ändå bara spela match.
Pappa ska ringa Team sportia och kolla om dom har nån NIBK overall kvar som jag kan köpa, vi fick ett mail om dt idag så hoppas någon inte redan har tagit dom overallerna som finns kvar.. Efter matchen imorrn om pappa fått tag på team sportia ska vi typ åka dit och prova den, sen ska jag hem och duscha och sen tillbaka till nora för att kolla på Rockkarusellen med världens bästa Tildis! (: <3

Puss på er alla, din. <3
//F.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0